close
Ekonomi

HULUMTIM: KONSUMATORËT NUK I DINË TË DREJTAT E TYRE

f.0315203835554_m-780×439

Qytetarët nuk janë ose janë pjesërisht të kënaqur nga shërbimet për parkim, furnizim të ujit, hedhje të mbeturinave, ndriçimin rrugor, energjinë e ngrohjes…, por një pjesë e madhe e tyre nuk i dinë të drejtat, ndërsa edhe nuk marrin sqarim përkatës nga dhënësit e shërbimeve kur shkojnë të ankohen.

Këtë e konstatoi Organizata e Konsumatorëve (OKM) në hulumtimin e fundit të zbatuar ndaj 500 anketuesve nga Shkupi.

Sipas OKM, jo vetëm që nuk ka hapisërë për përmirësim të këtyre shëbimeve, por duhet të intervenohet edhe në kornizëm ligjore ose të miratohet e re.

Në shërbimet komunale (publike) bëjnë pjesë pothuajse një e treta e buxhetit vendor ose rreth 10.000 denarë nga shporta konsumatore, e cila sipas statistikës, në shkurt të vitit 2016 ka qenë rreth 32.000 denarë. /Agjencitë/

 

Klan Macedonia

The author Klan Macedonia