Pse një nga aeroportet më të ngarkuar në Europë është gati të ndryshojë?!

Aeroporti Schiphol i Amsterdamit, një nga qendrat më të ngarkuara të aviacionit të Europës, do të detyrohet të kufizojë numrin e fluturimeve ndërkombëtare dhe pasagjerëve që trajton sipas planeve të qeverisë holandeze për të ulur emetimet e karbonit, një veprim që ka shkaktuar shqetësime të linjave ajrore.

PROGRAM I PAGUAR POLITIKË 300x250

Zyrtarët holandezë njoftuan më 17 mars se do të vendosin kufizime në të gjitha fluturimet ndërkombëtare që largohen nga Holanda për të arritur qëllimet e saj klimatike.

PROGRAM I PAGUAR POLITIKË 1180x200

Aviacioni përbën rreth 2-3% të ndotjes së ngrohjes së planetit në botë, por pjesa e një vendi në ato emetime mund të jetë mjaft e lartë, veçanërisht për vendet më të vogla që trajtojnë shumë fluturime. Dhe disa kanë synuar aviacionin për të reduktuar gjurmën e tyre të përgjithshme klimatike dhe për të përmbushur premtimet e tyre klimatike. KLM, transportuesi kryesor i Holandës, këtë javë shprehu shqetësime për këtë lëvizje.

Ndërsa ka pasur më parë lëvizje brenda Europës për të kufizuar ose ndaluar disa fluturime lokale dhe rajonale me distanca të shkurtra për të ulur emetimet e karbonit, kjo do të ishte masa e parë mjedisore e bërë kundër shërbimeve ndërkombëtare. Ministria holandeze e transportit tha në një deklaratë se Schiphol dhe aeroportet e tjera të prekura mund të përhapin reduktimet në shumë vite.

Aeroporti Schiphol është një qendër kryesore europiane së bashku me Londrën, Parisin dhe Frankfurtin. Ai shërben gjithashtu si bazë për KLM, flotën ajrore të Holandës dhe një nga linjat ajrore më të mëdha të kontinentit.

Aeroporti u kritikua rëndë nga pasagjerët dhe linjat ajrore vitin e kaluar pasi u përpoq të përballonte një rigjallërim të trafikut ajror pas pandemisë Covid. Kaosi rezultoi në kufizime në numrin e pasagjerëve deri në fillim të vitit 2023 për të zbutur mungesat e personelit.

Në përgjigje të shqetësimeve mjedisore, qeveria holandeze publikoi “Skemën Paraprake Schiphol” në janar, e cila propozoi uljen e numrit të fluturimeve nga 500,000 në 460,000 midis dimrit 2023-2024 dhe verës 2024. KLM, së bashku me lojtarë të tjerë të mëdhenj si Delta dhe EasyJet, e përshkroi këtë vendim si “të pakuptueshëm” në një deklaratë të përbashkët të lëshuar më 3 mars.

Delta Airlines, e cila është një partner kryesor i KLM dhe aksioneri kryesor i grupit Air France-KLM, tha gjithashtu se “kundërshton fuqimisht reduktimin e kapacitetit në Aeroportin Schiphol” ndërsa mbetet “e fokusuar në mënyrë aktive në investimin në programin tonë të rinovimit dhe modernizimit të flotës. mënyra më efektive përpara për të zbutur zhurmën dhe shqetësimet mjedisore.”

KLM nisi një sfidë ligjore kundër qeverisë holandeze lidhur me vendimin në fillim të marsit.

/ SCAN

PROGRAM I PAGUAR POLITIKË 300x250
Lexo gjithashtu
Total
0
Share