Rivali kinez i Tesla-s, lançon EV-të në Europë në një shtysë agresive ndërkombëtare!

Xpeng, një startup kinez i automjeteve elektrike, të premten lançoi dy nga makinat e saj kryesore në një numër vendesh europiane, ndërsa vazhdon shtytjen e saj agresive ndërkombëtare. Kompania Guangzhou, me seli në Kinën jugore tha se një version i rinovuar i sedanit të saj P7 dhe automjeti i saj sportiv G9 (SUV) janë në dispozicion për porosi në Danimarkë, Norvegji, Holandë dhe Suedi.

Brian Gu, president i Xpeng, tha në një deklaratë për shtyp se lëshimi “përfaqëson një moment historik të rëndësishëm” ndërsa kompania ndërton praninë e saj europiane. Xpeng ka kërkuar të sfidojë Teslën në Kinë, megjithëse ende mbetet dukshëm prapa prodhuesit të makinave të Elon Musk kur bëhet fjalë për dërgesat. Tani po kërkon të zgjerohet në tregjet ndërkombëtare pas një viti të vështirë në Kinë, i cili u godit nga një rënie e kërkesës.

PROGRAM I PAGUAR POLITIKË 1180x200

Kjo mund ta vendosë Xpeng në një rrugë përplasjeje me Tesla-n në këto tregje të reja. Në përgjithësi, Xpeng e ka çmuar sedanin e tij P7 nën atë të Tesla-s në Danimarkë, Norvegji, Holandë dhe Suedi, edhe në një kohë kur prodhuesi amerikan i EV ka ulur çmimet globalisht për të rritur shitjet.

Xpeng pretendon se sedani i tij P7 mund të udhëtojë 576 kilometra me një karikim të vetëm me një çmim fillestar në Holandë prej 49,990 euro (54,917 dollarë). Modeli 3 Long Range i Tesla, i cili pretendon 602 kilometra me një karikim të vetëm, kushton 52,990 në Holandë.

Megjithatë, SUV-i G9 i Xpeng ka një çmim më të lartë se Modeli Y i Tesla-s, konkurrenti i tij më i afërt. Xpeng pretendon se G9 e tij mund të udhëtojë deri në 570 kilometra me një karikim të vetëm. Modeli Y i Tesla Long Range mund të përshkojë deri në 533 kilometra me një karikim të vetëm. Xpeng e ka vlerësuar G9-në e tij në 57,990 euro në Holandë kundrejt 53,990 euro për Modelin Y të Tesla-s Long Range, si një shembull i një krahasimi të çmimeve.

Xpeng do të përballet me konkurrencë intensive në Europë, jo vetëm nga Tesla, por edhe prodhuesit e tjerë kinezë të makinave dhe gjigantët europianë të automobilave si Volkswagen, i cili ka vënë në rrezik të ardhmen e tij në automjetet elektrike.

Nio, një rival kinez i Xpeng, filloi dërgimin e disa makinave në Norvegji në fund të vitit 2021. Xpeng ka përshpejtuar shtytjen e tij ndërkombëtare vitin e kaluar pasi hapi dyqane fizike në Europë vitin e kaluar dhe lançoi sedanin e tij P5 në treg. Xpeng tha vitin e kaluar megjithatë se për shkak të problemeve të zinxhirit të furnizimit, fillimi i shitjeve për P5 u pezullua.

/ SCAN

PROGRAM I PAGUAR POLITIKË 300x250
Lexo gjithashtu
Total
0
Share